Rüyada Ada Görmek

Rüyada ada görmek veya ada ile ilgili bir şey yapmanın ne anlama geldiğini merak ediyorsanız bu rüya tabiri tam size göre. Rüyanıza ada ile ilgili bir sahnenin ne demek olduğunu detaylıca izah eden rüya tabirleri sözlüğümüzün ilgili bölümleri aşağıda sıralanmıştır. Bu yazıda rüyada adaya yolculuk, rüyada adaya yüzmek, rüyada uzaktan ada görmek, rüyada adada mahsur kalmak, rüyada yüzen ada görmek veya rüyada ada manzarası görmek gibi tabirleri okuyabilirsiniz.

Rüyada ada görmek, adada bulunmak veya adaya çıkmak, rüya sahibinin beklemediği bir yerden mirasa konacağına işarettir. Rüyada adadan ayrıldığını görmek, tüccar için işinde zarar etmeye delalettir. Rüyada ada görmek, adada dolaşmak; büyük bir mirasa konacağınıza işarettir. Amaçlarınıza ulaşamayacağınıza, arkadaşlar ve yakınlarınız tara­fından bir başınıza yalnız bırakılacağınız anlamına gelir.

• Adada oturmak: Eve gelen gelinin huzursuzluk yaratacağına işarettir.
  • Adada avlanmak: Başınıza büyük bir tehlikenin geleceğine işarettir.
  • Adada yanardağ görmek: Başkalarının kazancınızda gözü olduğuna işarettir.

Rüyada Ada görmek

Rüyada bir ada görmek ya da adada bulunmak; rüya sahibinin beklemediği bir para ya da mala kavuşacağına işaret sayılır. Rüyada ada görmek, dostlarının kendisinden yüz çevirdiklerine delâlet eder. Rüyada bir adada olup oradan çıkmak için hiç bir aracın bulunmadığını görmek, ümitsizliğe işarettir. Rüyanızda ada gördüyseniz; birileri tarafından size miras bırakılacağı veya bir hazine bulacağınız anla­mına gelir. Bir adada yalnız başınıza yaşadığınızı görmeniz top­raklarınızın çok olduğuna işaret eder.

Psikolojik Anlamı

Ada: Çok sık rastlanan bir rüya simgesidir ve genellikle yalnızlık hissini, toplumdan uzaklaşma ve inzivaya çekilme duygusunu ifa­de eder. Eğer huzursuzluk ve tedirginlik duyguları yaşatan bir ada­daysanız ve bu sıkıntılı bir rüyaysa, gerçek yaşamda olumsuz ko­şullar nedeniyle kendinizi çaresiz ve kapana kısılmış hissediyor­sunuz demektir. Bu tür bir rüya aynı zamanda, çevreniz tarafın­dan dışlanma ve izole edilme korkusunu da belirtir. Yüzerek bir adadan uzaklaştığınızı görüyorsanız, bu, bağımsızlık ve özgürlük is­teğinizi vurgular.

Rüyada Adadan Ayrılmak

Rüyada adadan bir vapura binip vapurun fırtınaya yakalandığını görmek, düşmanlarının çokluğuna; adadan yüzerek bir başka sahile çıktığını görmek, sıkıntılardan kurtulup feraha çıkacağına işarettir.

Rüyada Deniz Görmek Hakkında Her Şey

Rüyada ada görmek, ve adaya girmek istediğini fakat bir araç bulamadığını görmek, bir işe girmek veya bir iş istemek için başvuracağı kimseyi tanımadığına ve bu hususta zorlukla karşılaştığına delâlet eder.

Rüyada Deniz Görmek

Rüyada deniz görmek, mutlaka bir devlet büyüğü ile tabir olunur.  Denizin suyunun çekilip dibi görünmesi, oraya zalim bir insan tarafından gelecek musibete işarettir. Genç bir kimse için deniz seyahati aşk hayatının maceralı geçeceğine işarettir. Rüyada denizin üzerinde yürüdüğünü görmek, devletten gelecek maddi yardıma delalet eder.

Bu Duaları Kaçırmayın!

RÜYANIZI ÜCRETSİZ YORUMLAMAK İÇİN UYGULAMAMIZI BURADAN İNDİRİN. Bizi sosyal medyada takip etmek isterseniz FACEBOOK sayfamız, YOUTUBE kanalımız, INSTAGRAM sayfamız ve PINTEREST sayfamıza abone olup bizi oradan takip edebilirsiniz.

33 thoughts on “Rüyada Ada Görmek”

1. Rüyamda, hiç olmayan abimle kardeşim abim ve kardeşim olarak gördüğüm kişiler sarı saçlı ve mavi gözlü gördüm , ve birçok tanımadığım arkadaşlarımız var ve bir yere gidiceğimizi söylüyorlar herkes siyah giyinmiş ve uçurumun kenarına gidiyoruz ve kardeşim ve abim ikisi el tutuşarak atlıyor ve bende tek abim atlarken ölüyor ve ben ona yetişmeye çalışıyorum ama ölüyor ada gibi huzur dolu sanki bi cennete iniyoruz ve ölen abimi orada bırakıyoruz ağlıyorum ama kimsenin umrunda değil sonra adada yürüyoruz ve oradaki insanlar bize hizmet ediyor ve burda uyandım

• Merhaba Kardeşim Rüyanın Yorumu Şu Şekildedir : Olaylara yaklaşımınızda temkinli davranmanız gerektiğine, üzüntülerinizden ve kederlerinizden kolaylıkla kurtulacağınıza işarettir…

2. Rüyamda zengin bir adamın evine gidiyorum adamı daha önce tanımıyorum sonra yemeğe gidelim diyor evden çıkıyoruz deniz ve adam sandala bindi bir kişilik yer var sen arkadan gelenle geldiyor sonra bakıyorum ada çok yakın yeşillik içinde resteronda gözüküyor yemeği orada yiyeceğiz diyorum hanımla beraber sandalı bekliyorum

• Merhaba Kardeşim Rüyanın Yorumu Şu Şekildedir : Başarılı olması çok zor olan bir işi üstünüze alacağınıza ve bu sayede başarıyla sonuçlandıracağınıza, sürpriz haberler almaya işarettir…

3. Rüyamda kocam ve çocuklarımla birlikte büyük bir deniz gördüm orta yerinde bir tane ada vardı karşıya geçmek amacıyla yanımızdaki kayıklara gittik kayıkların aslında seccade olduğunu gördük ve adaya doğru ilerlerken rüya bitti

4. Rüyamda bir gemi içerisindeyim ve başka bir gemideki insanlar ile karşılaşıyoruz ve ortamda gerginlik oluyur daha sonrasinda bizi adaya götürüyorlar burada mahsur kalmışlar ve kendi ağaçlarını kendi sebzelerini evlerini yapmışlar. Bize de bir ev yapılıyor ve evin bir yerini bozan bir kadin vardı. Daha sonrasında ada da bulunan diğer insanlar ile konuşup bir yolculuk yapıp daha fazla tohum bulup adadaki çeşitleri arttirmayı teklif ediyoruz daha sonrasında hepsi bh konuyu konuşmak için toplanıyorlar ve bize de gelmemizi söylüyorlar daha sonrasında bir odaya giriyorum ve önümde 3 kadın oturuyor bu kadınlar ada da yemek yapmaktan sorumlu ve tohum bulmak için onların onayı gerekli onlara ağaçlardan sebzelerden ve çocuklardan bahsediyorum aralarından birisi kalkip gidiyor ve kalan iki kişi onay verip bana sarılıyor. Sonrasında yolculuğa çıkıyoruz ama balonlar ile başka bir adaya gidiyoruz o ada da sadeve erkekleri gördüm ve o adadan birisi de bizim bulunduğumuz adaya gidip oraha gitmemelilerdi diyolar. Balonlar ile uçmaya çalışıp yukselemeden geri düşüyordu balonlar ve bizim bulunduğumuz adaya giden adam adaların ayni olduğu ve aralarında ki tek farkın birisinin ışık birisinin karanlık olduğunu söylüyor.

• GÜLŞAH Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Serbest ticarette iyi talihe, emeklerinizin karşılığını yakında alacağınıza, bir sır duyacağınıza, hane veya iş değişikliğine işarettir…

5. Merhabalar ben rüyamda dalgalı bir deniz ve bu denizin ortasında beyaz bir ada olduğunu gördüm. Denizin kıyısında bir erkek ve bir kadın vardı erkek olan denizden korktuğu için yüzmedi ama kadın oldukça dalgalı olan denize girdi ve adaya doğru yüzmeye başladı ama adaya çıkmadan sahile doğru geri yüzmeye başladı
    O sırada sahilde birbirleriyle kavga eden dinazorlar olduğunu gördüm.

• Merve Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Artık para biriktirmeniz gerektiğine, uzun zamandır beklediğiniz haberleri alıp çok daha fazla mutlu olup sevineceğinize işarettir…

6. Rüyamda bir yerleşimden adaya doğru yüzüyorduk kim olduğunu hatırlamıyorum adaya cıktımızda parlayan bir bıçak buldum ve karşıma siyah bi yılan çıktı rüya bitti

• Hüseyin Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Pek yakında muradınıza ereceğinize, servet sahibi olacağınıza, şaşıracağınız ve sürpriz haberleri zamanla alacağınıza işarettir…

7. Rüyamda eczacılık okuyan bir arkadaşımı görüyordum ortamı çok sosyete gözüküyordu sürekli yatlarda teknelerde geziyorlardı ben de bir grup arkadaşımla oraya gidiyordum genelde uçsuz bucaksız bir denizin içinde yada kıyısında geçiyordu olaylar benim bu arkadaşlarımın içinde fakir bi erkek de vardı ama o arkadaşımla eskiden çok sevmişler birbirlerini onu oradan almaya gitmişiz onunla karşılaşmayalım diye bir adam bize işkence yapıyordu biz de denizde yüze yüze onu bulmaya çalışıyorduk gittiğimiz adaları kesiyordu gemiden atıyordu bizi yüzerek kıyıya ulaştıktan sonra arkadaşımı bulup onu alıyorduk ama eğitimi biter diyordu adam herşeye rağmen arkadaşım bizimle gelmeyi kabul etti yeşil bir yere gidiyorduk sonra orada birsürü papatyalar vardı onlardan yapılmış taçlar birde o taçları kızlara veriyordum takıyorlardı biraz karmaşıktı ama genelde mavi bir denizde kapalı havada yüzüp kıyıya vardığımı ve papatyaları net hatırlıyorum..
    Yorumlarsanız çok sevinirim😊

• Merve Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Çok yakında beklemediğiniz kadar iyi bir durumla karşı karşıya kalacağınıza, olup bitenleri sürekli hep öğreneceğinize işarettir…

8. Rüyamda okyanus gördüm tekneyle arkadaşımla okyanus üstünden adalara gidiyorduk bi adanın yanından geçerken hayranlık içerisindeydim ve elimi uzattıp kuma dokunmamla kumu içinde ince yeşil bir yılan bana saldırdı ama zarar veremedi.
    bulduğum yer çok farklıydı hem hayran kalmıştım hem de çok az korkuyordum .
    Aynı rüyada farklı biyerdeyim ama kafamın ön tarafı kel sadece arkada saç var aynaya bakınca üzülüyüyorom ama dökülenlerin yerine tek tük çıktığını görünce umutlanıyorum . Rüyamda Benimle evlenecek bir kişi var benimle evlenmek istemiyor geri de dönemiyor. Ben de aynı şekil evlenmek istemiyorum ama birbirimizden de nefret etmiyoruz. Sadece evlilikte zorlanacağımızı düşünüyoruz. Rüyamdaki kişi sadece ben değil sen kimle evlensen zor olur diyor ama bunu dostane söylüyor.

• Erva Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Düşkün insanlara yardımda bulunmanız gerektiğine, çevrenizdeki insanların sevgi ve saygılarını daha çok kazanacağınıza işarettir…