Rüyada Uçak Görmek Neye İşarettir? Rüya Tabirleri

Rüyada uçak görmek, binmek veya uçağa binmek ne anlama gelir diye merak eden ziyaretçilerimize en geniş kapsamlı rüya tabirini hazırladık. Rüyanızda gördüğünüz uçakların ne demek olduğunu neye işaret ettiğini bu rüya analizinde anlatmaya çalışacağız. Büyük rüya tabirleri sözlüğü niteliğindeki bu yazıda rüyada uçak görmek, rüyada uçak düşmesi, uçak bileti görmek, uçak kazası görmek, uçak kullanmak veya uçağa binmek ne demek gibi rüyaların anlamını öğreneceksiniz. Rüyanızda uçak gördüyseniz; Vazifenizde başarı şansınızın artacağına, mevkinizde yükseleceğinize, zevkli bir seyahat yapacağınıza işarettir.

Rüyada Uçak Görmek

Bir uçak yaptığını veya satın aldığını gören, işlerinde başarıyı hazırlamış olur. Bir uçak sattığını gören, bu başarıyı kaybeder. Bir uçak yaptığını gören, kendi çalışması ve gayreti ile, kimsenin yardımı olmadan büyük bir mevkiye çıkar ve halk arasında ün yapar. Rüyada uçak görmek, makam ve rütbeye işaret eder. Rüyada uçak görmek, uzun bir yolculuğa çıkmaya, sıkıntılardan kurtulmaya ve akrabaların bir araya gelerek hayırlı bir iş için toplanmasına işarettir. Rüyada uçak satın aldığını görmek, işlerinde ve iş ilişkilerinde her hususta başarılı olur. Uçağın veya balonun yavaş yavaş yükseldiğini görmek, makam ve menfaattir, inmesi ise iş bozukluğu ve yalnızlıktır.

Rüyada Uçak Düşmesi Nedir?

Uçağın düştüğünü veya parçalandığını gören kimse, bir felâket veya belâya uğrar. Rüyada uçağın düşmesi pek hayırlı bir durum değildir. Varlığınızda eksilme ve zarar görebilirsiniz. Bundan sonra atacağınız adımlara daha dikkatli olmanız gerektiğine işarettir. Uçağın düştüğünü gören, vazifesinden alınır.

Rüyada Uçak Bileti Görmek

Rüyada uçak bileti görmek, makamda yükselmek ve kurtuluş olarak yorumlanmıştır. Göğe doğru uçtuğunu gören kimse, kurtulacağı ve az hasarla atlatacağı bir kazaya uğrar.

Rüyada Uçak Kazası Görmek

Rüyada uçak kazası görmek,  gurbette bulunacağına ve yalnızlığa düşeceğine işarettir.

Rüyada Uçak Kullanmak

Rüyada uçak kullanmak, hiç kimsenin yardımı olmadan başarıya ulaşmaya delalet eder. Uçakla havada türlü oyunlar yapan, cesur olur. Uçak ve balonla dosdoğru gitmek, adalet ve muvaffakiyetle yo­rumlanır. Uçakta pilotluk yap­tığınızı görmek: Yeteneklerinizle mantığınızı birleştirerek kendinizi yetişti­receğinize ve ileride bunun faydasını göreceğinize işarettir.

Rüyada Uçağa Binmek Ne Demek?

Rüyada uçağa binmek rütbe ve mevki sahibi olur. Son devir tabircileri uçağa binmeyi, şöhret için teh­likeye atılmakla yorumlamışlardır. İnmek bunun tersidir. Kendinizi uçağın içinde görmek: Uzakta olan yakınlarınızın sağ­lığı hakkında sevindirici bilgiler alacağınıza işarettir.

102 thoughts on “Rüyada Uçak Görmek Neye İşarettir? Rüya Tabirleri”

1. Hocam 1 ayın içinde 3 defa uçak gördüm ilk gördüğüm büyük merdivenli bina o bina havalimanmış bileti aldım ve uçağa binmek için sırada bekliyordum kucağımda oğlumda var Avrupa tarafına okula göndermiş eşim beni hangi ülke olduğunu bilmiyorum ama İngilizce konuşulan ve Avrupa tarafı ve uçuş zamanını gördüm saat 16:00da yani 4 deydi. _İkinci ruya bu sefer tam uçağın kapısından giricektim bileti kayıt yaptırmak aklıma geldi gitdim 5.10 dakika zamanım kalmıştı merdivenden 1 nji kata indim adam gerek yok zamanın geldi git dedi tekrak 2 nji kata koşarak bindim ve binerken saat gördüm duvarda 4 olmuştu ve uçağın önünde uçak görevlisi kucağında oglum beni bekliyorlardı.Bu günde uçuş zamanı saat 16:00. _3 ci ruya bir arkadaşım yeni uçak almış özel uçak biz ona bindik ve uçtuk ikimiz ve gitmek istediğimiz yere geldikten sonra yavaş yavaş indik.Hocam yorumlarsanız çok sevinirim 🙏 Allah razı olsun 🙏

• Pınar Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Elinizde bulunan güzelliklerin ve iyiliklerin kıymetini bilmeniz gerektiğine, gizli sırları bilmeye, iş hayatına atılacağınıza işarettir…

2. Rüyamda eski oturduğumuz evin arka tarafına doğru uçak düşüyordu. Daha sonra görmek için uğraştım ve yürümeye başladım. Daha sonra dumanlar yükseldiğini gördüm, evden baya uzağa düşmüştü. Tekrar eve geri geldim evdeki yakınlarım uçağı görmek için evin üstüne çıktıklarını gördüm, bende çıktım. Hava yağışlı olmamasına rağmen bir yakınımın elinde şemsiye vardı açık şekilde tutuyordu. Evin üstüne çıktık ve karşıda dumanları izlemeye başladık.

• Ömer Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Çok önemli birisinden yardım geleceğine, kendi geleceğinizi planlayacak güç ve imkanınızın olacağına, gelecekte iyi olmaya işarettir…

3. Rüyamda evimizin üzerinde civarında alcak uçan bir uçak görüp dusmesinden korkuyorum ve bir gürültü sesi geliyor.genc kızım var onun odası tarafına düştüğünü anladım ve yanına kostum birsey olmamış şükür sadece beyaz bir sis gibi toz vardı Hemen aşağıya indik .teşekkür ederim

• Yolcu kul Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Yeni ve iyi bir arkadaşlığa, emeğinizin karşılığında çok büyük bol kazanılacağına, yakında ilim erbabı sahibi olacağınıza işarettir…

4. Rüyamda yurtdışına gidecek olan babam gitmeden önce uçağın deposunu doldurdu sonra amcamın oğlu uçağı getirdi bize benzin fişine bakınca deposunu doldurmak için 36 bin tl lik yakıt almışlardı.

• Muhammet Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Dertlerin geçeceğine, çok önemli bir mektubun geleceğine, hoş sürprizlerle karşılaşacağınıza, uğurlu günler yaşamaya işarettir…

5. Hocam rüyam cok karışıktı umarım dogru anlatabilirim.
    Rüyamda ucak kullanıyordum ama deniz uçağı gibiydi ben vardım bir de yanimda bana yanılmıyorsam küs oldugum arkadaşımla ilgili bir seyler söyledi.sonra ben o ucagı indirmeye calıstım denize cok hızlı indik ucagın ici su dolmaya basladı ben indim sonra klavyede bosluk tusuna bastim oyundaymıs gibi oldum ilk bas gercek sonrasi oyunun icinde gibiydim cok karışıktı

• Emirhan Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Beklemediğiniz bir yerden elinize para geçeceğine, bir mirastan hisse alacağınıza, güzel geçime, sevinç ve mutluluğa işarettir…

6. Yeni tanıştığım iki kız ile G ve S bir şeyler yiyiyoruz sonra gökyüzünden uçak sesi geliyor be yavaş yavaş aşşağı inmeye başlıyor. En son elektrik tellerine takılarak düşüyor ve yanmaya başlıyor, patlıyor ben ambulans arıyorum ve bana yoldayım diyor. Bitiyor

• Emre Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : İşlerinizde başarılı olacağınıza, durumların düzelmesine, üzüntülerinizin ve kederlerinizin tamamen yok olacaklarına işarettir…

7. Rüyamda selçuk bayraktarı gördüm. Selçuk bayraktarın eşi annesini de gördüm. Bir piknik alanındaydık . Bulunduğumuz yerde bir uçak ta vardı. Uçak yerdeydi. Selçuk bayraktar annesiyle konusuyordu. Sonra benimle de konuştu. Gün batmak üzereydi. Gün batımını izlerken uzaklarda çok büyük bir salkım söğüt ağacı gördüm. Ağaç çok büyüktü agaca doğru yürümeye başladım. Sonra uyandım

• Mevanur Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Etrafınızda sizi kıskanan insanların varolduğuna, bir yerden güzel bir haber alınacağına, hayatınızda başarılı olacağınıza işarettir…

8. Rüyamda, Uçağa biniyordum. Biraz korktum ve içimden korkmama gerek yok, ölüm saatim geldiyse zaten ölürüm dedim. Havalandı uçak ve sonrasını hiç hatırlamıyordum. Gözlerimi açtım bindiğim ucagin kaza yaptığını söylediler, benimle beraber 3 kişi daha kurtulmuş ama 5dk içinde ölmüşler. Cok şükrettim. Uçağı süren pilotlar sarhoşmuş Daha sonra onu öğrendim. Devamı da varda karışık karışık birşeyler gördüm toparlayamıyorum.

• Ömer Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : İşlerinizin düzgün gideceğine, herkes için enteresan ve çok iyi bir dost edineceğinize, işe girip daha çok para kazanmaya işarettir…

• Hande Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Mal mülk ve rızkınızın artacağına, düştüğünüz zor durumda dostlarınızın yardımını alacağınıza, beklenilenlerin olmasına işarettir…

• Sevinç Kardeşim Sizin Bu Rüyanızın Yorumu Şöyle : Sıkıntılarınızdan ve üzüntülerinizden kurtulmaya, sevinçli ve güzel habere, düşmanlarınıza karşı güvende olacağınıza işarettir…